Subject: National Social Climate Plan - küsimus
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 12:35:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas Teil oleks palun meiega võimalik jagada Eesti Riikliku Social Climate
Plani?
Saan aru, et vastav dokument peaks olema edastatud ka Euroopa Komisjoni,
kuid antud hetkel on selle leidmine osutunud parajaks väljakutseks.
Soovime seda eelkõige võrrelda oma teiste koduturgude plaanidega

Tänud ette

Muhedalt

Mihkel Tamm

jätkusuutlikkuse valdkonnajuht

Korporatiivpanganduse osakond

200 Swedbank AS

Liivalaia 10, (15040) Tallinn

Tel: +372 56651449

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud
eksituse tõttu,

palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" ("Reply"), seejärel
kustutage

sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist koopiaid, levitage ega säilitage
seda.